Натисни на зірочку та додай нас в закладки, про всяк випадок :)

Обмін та повернення товару

Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Весь товар перед відправкою повністю перевіряється.Тому товар вам буде відправлений належної якості.Товар можна повернути або відмовитися від його отримання з пошти або під час вручення товару кур’єром.

Наші фото реальні і справжні, навіть якщо вам здається що вони занадто гарні, збіг товару на фото 99%. Але враховуйте що при фотосесіях використовуються всі можливі способи для демонстрації товару в найбільш вигідному світлі – використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій, товар повністю новий і не знаходився в експлуатації. Тому при отриманні товар може незначно відрізнятися за яскравістю кольору (при цьому не забувайте, кожен пристрій передає за своїм кольору зображення на нашому сайті).

Обмін або повернення товару який був отриманий накладеним платежем можливий тільки при встановленні конкретної причини.

Обміну та поверненню не підлягає товар у наступних випадках:

– вироби, які були пошкоджені або модифіковані (виключаючи заводський брак);

– вироби, які мають сліди використання (погризені, поламані);

– вироби з порушеною упаковкою;

– вироби після 14 днів з дня продажу не можуть бути прийняті для повернення або обміну.

Якщо Ви замовляєте у нас товар, то Ви погоджуєтеся з нашими умовами співпраці.

Якщо вам не підійшов розмір ми без проблем його обміняємо.

ПРИМІТКА: Товар перевіряйте на пошті. Якщо Ви помітили дефект, прохання робити фото на пошті. Фото дефекту або браку зробити на пошті, але НЕ ДОМА – це дуже важливо, оскільки якщо Ви на пошті розписалися і забрали товар додому, значить Вас влаштувала наша продукція.

Оформлення повернення / обміну

Для повернення / обміну товару Вам необхідно зв’язатися з менеджером за телефоном +380968901948 (Viber) для отримання подальших інструкцій або вислати фото браку, номер замовлення, послугу (обмін або повернення коштів) і суму Вашого замовлення. 

Повернення коштів

 Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку протягом 5 робочих днів.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

З повагою, команда Bliss Boutique 🙂

Updating…
  • Кошик порожній, але це ніколи не пізно виправити :)